Završena obilaznica koje – nema

Predsednički kandidat DS o izgradnji obilaznice oko Beograda. (Tanjug, 3. 5. 2012. godine)
„Taj trenutak (izbore) je bilo potrebno valjano iskoristiti za ubrzanje radova i obilaznica je zbog toga završena sedam meseci pre planiranog roka.“

Intenzivno otvaranje puteva, mostova ili preduzeća nije ništa novo u vreme predizborne kampanje. Tako je, uoči parlamentarnih izbora, upriličeno i otvaranje obilaznice oko Beograda. Predsednički kandidat DS-a je taj potez pravdao kako su izbori bili samo dodatni motiv i da je „obilaznica je zbog toga završena sedam meseci pre planiranog roka“.

Jedna deonica novootvorene obilaznice Orlovača-Kružni put-tunel Straževica, međutim, zatvorena je samo tri nedelje nakon što je puštena u rad. Ista sudbina zadesila je nešto kasnije i traku na autoputu između Dobanovaca i Batajnice.

Prva deonica koja je zatvorena propala je zbog kiše.

„Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa.“

direktor JP „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak, Politika, 13. 6. 2012. godine

Još gora stvar se desila sa drugom deonicom. Ona nije zatvorena zbog oštećenja, već, zapravo, nije ni bila gotova. Naime, put je zbog „predizbornog marketinga“ pušten u saobraćaj, iako nadvožnjak, koji je bio predviđen projektom, nije napravljen.

„Nisu to radovi za kojima je naknadno iskrsla potreba, oni su nam od početka bili u planovima. Samo nismo stigli da nadvožnjak završimo do 1. maja, pa ćemo ga raditi sada.“

direktor JP „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak, Politika, 13. 6. 2012. godine

Budući da se ispostavilo da nisu izbori, kako je Tadić rekao, iskorišćeni za ubrzanje radova, već obrnuto – radovi su iskorišćeni za predizbornu promociju, a obilaznica nije završena, Istinomer njegovu izjavu ocenjuje kao neistinitu.