Sa mnom nema kašnjenja

Ministar Mrkonjić o kašnjenju na izgradnji Kamidžorskog mosta. (Fonet, 27. mart 2010. godine)
„Ovo se prvi put dešava da neko u Srbiji od kada sam preuzeo dužnost, nije ispoštovao rok.“

Ministar je izgleda zaboravio da su svi rokovi za taj most već probijeni (sanacija mosta trebalo je da bude završena u septembru prošle godine) i da se već jednom izvinjavao zbog toga.

(FoNet, 27. mart 2010. godine)
„Srbija je jedno veliko gradilište i rokovi se moraju poštovati. Ukoliko ni naredne nedelje ne bude ova deonica u funkciji saobraćaja, nadležni rukovodioci moraju pretrpeti smene“, bio je kategoričan ministar.

Na most se ministar vratio 2. aprila, ali ne da smenjuje već da bi ipak otvorio polovično dovršen most – jednu traku. Tada je obećao da će do 15. aprila biti završena i druga traka.

(RTS, 2. april 2010. godine)
„Most još nema habajući sloj asfalta, a prvi automobili prešli su preko betonske podloge koja, kako izvođači iz kraljevačke firme „Keops“ tvrde, sada treba da se suši petnaestak dana.“

Kamidžorski most, inače, nije usamljen slučaj probijanja roka za izgradnju tokom Mrkonjićevog mandata. Deo obilaznice oko Beograda, od Orlovače do saobraćajne petlje u Ostružnici, trebalo je da bude otvoren 15.10.2008. godine, ali je kasnio 15 dana od predviđenog roka.

(B92, 25.10.2008. godine)
„Ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić rekao je da se „izvinjava zbog rokova“. On je ranije najavio da će taj deo obilaznice, dug 7,7 kilometara, biti završen do 15. oktobra, a kasnije je pomerio rok za 2. novembar.“

Rokovi za most kod Beške već nekoliko puta su pomerani i probijani, a upravo je Mrkonjić kumovao tome

Ministar je, takođe, promašio u proceni kada će biti završena stanica Prokop.

Dakle, tvrdnja ministra da je to jedinstveni slučaj prekoračenja roka – nije istinita.