Uskoro moderna železnica

Direktor Železnice Srbije o transformaciji tog preduzeća. (Tanjug, 22. 10. 2010. godine)
„Intenzivno se radi na reformi i u 2011. kompanija (Železnice Srbije) bi mogla da bude organizovana kao holding.“

Ne samo što Železnice Srbije nisu pretvorene u holding tj. podeljene u tri preduzeća koja bi se bavila prevozom putnika, transportom robe i infrastrukturom, već je ta firma i dalje jedan od najvećih budžetskih korisnika a ujedno i u samom vrhu preduzeća gubitaša.

Obećanja o transformaciji Železnice se s vremena na vreme ponavljaju, ali se u praksi praktično ništa nije izmenilo.

„Železnice Srbije će ove godine nastaviti započetu transformaciju u holding kompaniju i modernizovanje železničkog sistema u cilju efikasnijeg i profitabilnijeg poslovanja.“

Tanjug, 7. 1. 2012. godine

„Železnice Srbije će do kraja godine postati zatvoreno akcionarsko društvo, podeljeno na četiri posebne firme. Transformacija u holding je u toku, a zaduženja pojedinačnih firmi će biti upravljanje infrastrukturom, imovinom, te putničkim i teretnim transportom.“

Blic, 4. 6. 2012. godine

Pošto je istekao zadati rok, a od rešenja problema nema ni traga, Istinomer obećanje direktora Železnica ocenjuje kao neispunjeno.