Studija završena, neka se pripremi strategija

Ministar kulture o izradi dokumenta važnog za tržište medija. (Večernje novosti, 27. 3. 2010. godine)
„Sredinom (2010.) godine biće završena i javnosti predstavljena medijska strategija, koja bi konačno trebalo da uredi našu medijsku scenu.“

Projekat Ministarstva kulture koji od početka godine finansira delegacija Evropske komisije podrazumeva izradu studije medija, objasnio je ministar Bradić.

„Ona će, između ostalog, sadržati uporednu analizu našeg i evropskog medijskog zakonodavstva, institucija koje su zadužene za sprovođenje medijskih politika. Biće urađena i analiza medijskog tržišta u našoj zemlji, uključujući i efekte privatizacije medija i položaj državne novinske agencije Tanjug.“

Večernje novosti, 27. 3. 2010. godine

Predstavnici Ministarstva kulture Srbije, Evropske komisije i OEBS-a predstavili su 25. juna na okruglom stolu „Evropski put za srpske medije“ studiju koja sadrži smernice za izradu Medijske strategije za transformaciju medijske scene u Srbiji. Ministar je pozvao sve aktere medijske scene da učestvuju u dvomesečnoj javnoj raspravi o medijskoj studiji Srbije.

„Studija je osnov za donošenje strategije, dokumenta koji će označiti prekretnicu na medijskoj sceni Srbije. Studija i rasprava pomoći će uobličavanju i redizajniranju medijske scene u svim segmentima, doprineti razvoju istraživačkog novinarstva, ali i razvoju regionalnih i lokalnih medija.“

Beta, 25. 6. 2010. godine

Dan ranije, ministar je rekao da očekuje da bi „posle dvomesečne javne rasprave, vlada trebalo strategiju da usvoji u oktobru“.(Tanjug, 24. 6. 2010. godine)

No, medijske strategije i dalje nema. Istinomer ministru kulture zato daje ocenu „neispunjeno“ i skreće pažnju da je Bradić, u međuvremenu, nastavio da najavljuje famozni dokument.

„Nacrt strategije o reformi medija u Srbiji trebalo bi da bude usvojen u prvoj polovini 2011. godine.“

Beta, 25. 12. 2010. godine