SPS se neće reklamirati

Potpredsednica SPS o predizbornoj kampanji. (B92, 25. 4. 2012. godine)
„Mi (Socijalistička partija Srbije) sigurno nećemo trošiti pare na reklame.“

Govoreći o tome kako jedan sekund televizijske reklame na elektronskim medijima košta i do 200 evra, potpredsednica SPS-a je istakla da će ta stranka voditi skromnu kampanju i da neće trošiti na reklame

„Jedna sekunda predizborne reklame na elektronskom mediju i RTS je oko 200 eura, to je ta neka najskuplja tarifa, a radnici za jednu godinu rada dobijaju od 200 do 300 evra otpremnine.“

B92, 25. 4. 2012. godine

Na televizijama se, međutim, reklame za koaliciju SPS-PUPS-JS i njihovog predsedničkog kandidata Ivicu Dačića svakodnevno „vrte“. Ništa manje se ne promovišu Pokrajinski odbor SPS-a i kandidat za premijera Vojvodine Dušan Bajatović. 

Da li je potpredsednica SPS-a bila neobaveštena ili je svesno slala demagoške poruke glasačima? Bilo kako bilo, njena izjava nije u skladu sa postupcima, te joj dodeljujemo ocenu „nedosledno„.