Somborski bulevar za Novi Sad

Bivši direktor Zavoda za izgradnju Novog Sada o gradnji važne saobraćajnice. (Radio Sajam 6. 11. 2008. godine)
„Somborski bulevar, koji će počinjati kod garaže GSP-a…koji završava kod budućeg mosta na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa, omogućiće deregulaciju saobraćaja, ne u centru, već na prilazima.“

Iako je izgradnja dela Somborskog bulevara trebalo da započne 2009. godine, ekonomska kriza je promenila planove, pa je gradnja podeljena u nekoliko etapa. Prva faza bulevara u dužini od nepuna dva kilometra počela je jula 2009, a završena je pre roka i od kraja oktobra koristili su ga građani. Doduše, biciklističke i pešačke staze, kao i autobuska stajališta urađena su narednog proleća. Tom prilikom Novaković je najavio izgradnju druge faze bulevara, znatno kraće dužine 790 metara.

„Ove (2009.) godine smo završili deonicu od Futoškog puta do Ulice Jožefa Atile, a dogodine ćemo nastaviti ka Ulici cara Dušana i Bulevaru cara Lazara, gde će se Bulevar Evrope i Somborski dodirnuti i spojiti u raskrsnicu.“

Dnevnik, 2. 11. 2009. godine

Ni to se nije ostvarilo kako je zamišljeno jer imovinsko-pravni odnosi na toj trasi nisu bili rešeni. Radovi na Somborskom bulevaru nastavljaju se tek u leto 2011, a kao krajnji rok za njegovo okončanje naveden je kraj godine. To se konačno i dogodilo, pa je saobraćajnica otvorena za saobraćaj 23. 12. 2011. godine. Novaković, međutim, to nije dočekao jer je u septembru, zbog sukoba interesa, dao ostavku na mesto direktora Zavoda za izgradnju.

S obzirom na to da je samo deo Somborskog bulevara završen u planiranom roku, a da je preostali deo okončan sa kašnjenjem Istinomer Novakoviću daje ocenu „skoro ispunjeno“.