Deset aviona do marta 2014.

Pri potpredsednik Vlade o partnerstvu sa Etihadom. (RTS, 12. 12. 2013. godine)
„Do kraja godine imaćemo pet umesto šest aviona, šesti stiže 15. januara, govorim o novoj floti, tehnički su razlozi, a do marta ćemo imati kao što je rečeno svih deset aviona.“

Vlada Srbije odobrila je 9. avgusta 2013. godine pokretanje nabavke na lizing 10 aviona za kompaniju Er Srbija, u skladu sa ugovorom i sporazumom koji je potpisan 1. avgusta sa Etihadom iz Ujedinjenih Arapskih Emirata. Tadašnji savetnik prvog potpredsednika Vlade za finansije i privredu Siniša Mali izjavio je u oktobru 2013. da će kroz nekoliko dana zvanično početi rad nove avio kompanije „Er Srbija“, koja bi do kraja marta 2014. trebalo da ima 10 novih aviona.

Gostujući na RTS-u i Aleksandar Vučić, prvi potpredsednik Vlade, ponovio je istu tvrdnju. Svih deset aviona, međutim, u Srbiju nije stiglo do kraja marta meseca kao što je obećano – 31. marta 2014. godine objavljeno je da je šesti avion “erbas” nacionalne aviokompanije Er Srbija sleteo na Aerodorom “Nikola Tesla”.

Blic, 31.3.2014.
„U pitanju je “erbas 320” koji je doleteo iz Minhena, a prethodnih pet bili su “erbas 319”, kojima je obogaćena flota “Er Srbije”.“

Dane Kondić, direktor „Er Srbija“, izjavio je 2. aprila 2014. da je kompanija uzela u zakup osam savremenijih aviona „erbas“ A319 i dva aviona „erbas“ A320, koji bi trebalo da budu pušteni u saobraćaj u prvoj polovini aprila.

Godišnjem izveštaju o poslovanju kompanije za 2014. godinu može se videti da Er Srbija ima flotu od 19 aviona, među kojima i pomenutih osam tipa A319 i dva A320. Kako stoji na sajtu Er Srbije, svi avioni su stigli do septembra.

airserbia.com
„U oktobru 2013. godine preuzeli smo prvi Airbus A319. Do septembra 2014. godine, pristiglo je još sedam aviona tipa A319 i dva aviona A320.“

Imajući u vidu da su avioni stigli, iako sa nekoliko meseci zakašnjenja, Vučićevo obećanje dobija ocenu „ispunjeno“.