Ćuprija bez ćuprije

Bivši direktor „Železnica Srbije“ o izgradnji mosta na Velikoj Moravi kod Ćuprije. (sajt Železnica Srbije, 4. 11. 2011. godine)
„Izgradnja mosta između Jovca i Ćuprije najteži je deo ukupnih radova… Rok za završetak radova na mostu je 18 meseci, i ako bi se nastavilo ovim tempom, očekujem da on bude gotov do 3. avgusta naredne (2012.) godine.“

Gradnja mosta na Velikoj Moravi, na novoj dvokolosečnoj pruzi Gilje-Ćuprija-Paraćin, počela je februara 2011. godine. Iako je tadašnji direktor „Železnica Srbije“ najavljivao završetak za leto 2012, to se nije dogodilo. Marković je to pravdao poteškoćama koje su imali izvođači zbog visokog vodostaja reke u dužem periodu, te je dao novi rok.

„Novi železnički most preko Velike Morave kod Ćuprije biće završen krajem ove ili početkom sledeće (2013.) godine.“

Tanjug, 25. 8. 2012. godine

Međutim, ni to se nije ostvarilo. Od šest stubova, koji će držati čeličnu konstrukciju mosta, postavljeno je pet, a na poslednjem se radi. Izvođač radova najavljuje da bi posao uskoro mogao da bude nastavljen.

„Očekujem da se radovi na čeličnoj konstrukciji nastave 1.marta. Kašnjenje je vezano za izradu čelične konstrukcije…Most bi mogao da bude završen krajem septembra.“

odgovorni izvođač radova konzorcijuma „Alpina-Meteorit“ Milidar Jovanović, Tanjug, 3. 2. 2013. godine

Pošto je rok za završetak mosta odavno iza nas Istinomer bivšem direktoru „Železnica“ daje ocenu „neispunjeno“.