Afera ATP Vojvodina

On je postao vlasnik Autotransportnog preduzeća \“Vojvodina\“ nakon njegove privatizacije, a ubrzo je sa Gradom Novim Sadom potpisao ugovor o izgradnji nove autobuske stanice za međumesni saobraćaj.

 
Prema Devićevom shvatanju, ovaj ugovor podrazumevao je i zatvaranje postojeće autobuske stanice u vlasništvu Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća \“Novi Sad\“. Međutim, gradska vlast pod Majom Gojković imala je drugačije shvatanje ugovora i tu su počeli problemi, zbog kojih će kasnije Novi Sad, nakon višegodišnjeg spora, Deviću isplatiti višemilionsku nadoknadu.
 
Odgovornost za ovu nadoknadu Maja Gojković prebacivala je na njenog naslednika, demokratu Igora Pavličića, a ovaj natrag na nju. Ni dan danas nije utvrđeno ko je odgovoran za to što su građani Novog Sada Deviću platili nečiju nestručnost.
 
Privatizacija ATP \“Vojvodine\“ dospela je u žižu javnosti i kao jedna od 24 sporne privatizacije, na koje Evropska komisija već godinama ukazuje vlastima u Srbiji.
 
Kako je trajala izgradnja, kako je trajalo pregovaranje, ko je i kako sve blokirao Novi Sad, angažovao batinaše, pritiskao sudije i vršio opstrukciju suđenja saznajte u tajmlajnu koji je pred vama.
 
Više o projektu Istinomer Amnezije možete pročitati ovde.