Gradnja Moravskog koridora na proleće – „sto posto“

Tadašnji ministar građevine o početku radova na Moravskom koridoru. (Danas, 4. 9. 2013.godine)
"CIP je već završio idejni projekat. Do oktobra, kad ćemo biti u Pekingu, sve će biti gotovo i radove na Moravskom koridoru, koji bi trebalo da poveže Koridor 10 i Koridor 11 počinjemo na proleće sto posto."

Tadašnji ministar građevine i urbanizma najavio je početkom septembra prošle godine da će radovi na Moravskom koridoru početi „sto posto“ na proleće 2014.

Početak radova na Moravskom koridoru, koji bi trebalo da poveže Koridore 10 i 11, odnosno auto-put Beograd-Niš i budući auto-put od Beograda do granice sa Crnom Gorom, odlaže se već godinama.

Ilić je u januaru ove godine izjavio rekao da je sa sa kompanijom GIDC – zajedničkom firmom Vlade Srbije i kompanije “Global Capital Advisors Management” iz Ujedinjenih Arapskih Emirata potpisan Memorandum o saradnji, prema kome bi ova kompanija sa 15 do 20 miliona evra finansirala izgradnju projekta tehničke dokumetacije za izgradnju Koridora 11 od Požege do crnogorske granice, ističući da su partneri iz UAE zainteresovani za izgradnju tzv. Moravskog koridora, od Pojata do Preljine.

Ilić je u februaru, u toku izborne kampanje, rekao da je sve spremno da Vlada Srbije raspiše tender za Moravski koridor – deonicu auto-puta Pojate-Preljina.

„Pre mesec i po urađena je projektna dokumentacija i predračun radova tako da je sve spremno da Vlada raspiše tender.“ Dodao je da je ostalo je još da ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave i vršilac funkcije ministra privrede Igor Mirović i on „sednu i dogovore se“ i o tome obaveste Vladu kako bi preduzela određene korake ka tom projektu.“
Beta, 25. 2. 2014. godine

Ipak, radovi na Moravskom koridoru nisu počeli.

Neispunjeno obećanje bivšeg ministra građevine i urbanizma.