Da su mediji odlučivali, SNS bi imao 148 mandata

Kad bi se mandati raspoređivali po osnovu zastupljenosti u programu javnog servisa tokom predizborne kampanje, najviše mandata dobila bi Srpska napredna stranka.
Vladajuća Srpska napredna stranka bila je nesrazmerno zastupljena u medijskom prostoru tokom kampanje zahvaljujući vrlo širokim pravilima o ponašanju emitera i regulatornom telu koje nije radilo svoj posao, zaključak je konferencije na kojoj su učestvovali Dubravka Valić Nedeljković iz Novosadske novinarske škole, novinarka Tamara Srkozza, Bojan Perkov iz Share fondacije, Tatjana Vehovec iz Centra za nove medije  LIBER i Tanja Matić, predstavnica BIRN-a.
Kad bi se mandati raspoređivali po osnovu zastupljenosti u programu javnog servisa tokom predizborne kampanje, najviše mandata dobila bi Srpska napredna stranka, rečeno je na debati posvećenoj izborima koju je organizovao Istinomer.

Dubravka Valić Nedeljković iz Novosadske novinarske škole istakla je da u ovoj predizbornoj kampanji nije poštovan jednak tretman svih učesnika u ovoj predizbornoj kampanji. 

Predstavljajući nalaze monitoringa 107 medija koji je sprovelo devet organizacija, ona je rekla da da su mesta u virtuelnom parlamentu napravljena na osnovu prisutnosti lista u medijima. Kako je rekla,  ko ima najaviše prostora da govovi – ima najveću moć. Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom vladajuće partije dobile su 5800 sekundi. Na javnom servisu opozicione stranke su imale oko 3000 sekundi, dok je vladajuća partija dobila 1060 sekundi.
Novinarka Tamara Skrozza osvrnula se na ulogu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) ocenivši da ova institucija nije radila svoj posao zbog čega su kršena pravila o ponašanju emitera tokom kampanje. 
Na debati je rečeno i da su tekstovi lokalnih novinara koje je objavljivao portal Cenzolovka pokazali da privatizacija medija nije uspela. Kako je rečeno, predstavnici vladajuće SNS su nedeljama bili na naslovnim stranama ili im je posvećena većina informativnih emisija, a lokalni mediji su čak i prenosili mitinge SNS iz drugih gradova. 
Lokalni mediji su u velikom problemu, a građani  i građanke nisu adekvatno informisani o stvarima u njihovoj lokalnoj sredini, ocenila je Skrozza. 
Ona je predstavila i rezultate istraživanja naslovnih strana vodećih dnevnika i nedeljnika po kojem je premijer Aleksandar Vučić dobio apsolutno najviše prostora. Od 223 strane, na 35 nema političara. Od tih 188 koje se bave izborima, Vučić je pristuan na 74 što je 39 odsto, od čega su dve u predizbornoj tišini.